Your Cart

Kiina – Early Rain -seurakunnalta kiireellinen rukouspyyntö!

Early Rain -seurakunnan logo. Kuva otettu seurakunnan Facebook-sivulta.

Kiinalainen Early Rain -seurakunta, jota Marttyyrien Ääni avustaa, on perjantaina 8. maaliskuuta julkaissut rukouspyynnön seurakuntaan kuuluvan miehen, Pan Fein puolesta, joka on kadonnut.

Pan Fei on ollut kadoksissa maanantaista 4. maaliskuuta saakka. Tuolloin oli hänen ensimmäinen työpäivänsä uudessa työpaikassa. Kun häntä ei seuraavana päivänä kuulunut töihin seurakuntalaiset menivät etsimään häntä hänen kodistaan, mutta hän ei ollut siellä.

Viime vuonna alkaneen seurakuntaan kohdistuvan vainon jälkeen Pan Fei on ollut useita kertoja pidätettynä ja kuulusteltavana: viimeksi joulukuisen ratsian aikana. Sen jälkeen hän muutti toisaalle, mutta naapuruston vartijat häiriköivät häntä silti, ja poliisit murtautuivat usein hänen asuntoonsa.

Ennen helmikuista kiinalaista uutta vuotta hänet irtisanottiin työstään Yong Huin ostoskeskuksessa viranomaisten painostuksen vuoksi.

Aiemmin, kun veli Pan Fei on joutunut ongelmiin hän on soittanut uskonveljilleen ja -sisarilleen, ja pyytänyt rukoilemaan puolestaan. Tällä kertaa hänestä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään. ”Pelkäämme veli Pan Fein puolesta, kun hänen uskoaan koetellaan”, seurakunnan lähettämässä rukouspyynnössä kerrotaan. Rukoillaan siis seurakunnan lähettämän pyynnön mukaisesti:

”Rukoilkaamme kiinni otetun pienen karitsamme puolesta, joka on erotettu Herran Jeesuksen Kristuksen laumasta. Olkoon Jumalan henki hänen kanssaan, suojelemassa hänen ruumistaan ja sieluaan.”

Viikon kaikki rukousaiheet pdf:nä saat tästä.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print